Sunday, March 27, 2011

Soalan kegemaran sedunia (^^,)

On skype...
Nenek: dah bulat muka nisa... kena cari kawan dah ni.
Me: Bulat?hehe. kawan ramai je nek..
Abang: Bukan kawan tu laa... maksud nenek 'gerek'.
me: oh. tau.. saja je..

On telephone...
Mak: cari la kawan doctor kat sana...
Me: Edek ramai je kawan doctor kat sini mak..

On Facebook...
My bestfren: Nisa... 'gerek' abang ko ke tu?
Me: Yup.
My bestfren: Ko bila lagi...??
Me: ermm...ermm....

*Nota kakiku:
Gerek= Boyfriend/girlfriend
Edek= Nama anje aku. :P

Skrip2 di atas adalah bukan lakonan semata2..
Itu lah pertanyaan yang sebenarnya aku sangat gemar menjawabnya..walaupun bunyi jawapan macam tak suka. hehe.

oke, aku normal. Ada perasaan ingin disayangi dan menyayangi.
Ingat aku tak jeles tengok orang lain jalan2 beriringan dengan gerek masing2..??
Memang tak pon..
Aku jeles tengok 'couple' yang lelaki nya berkopiah dan perempuannya berpakaian sopan :))
yang aku yakin jalan mereka itu jalan yang halal.

oke, not yet Nisa..not yet!!
hehe.

p/s: Sila tanya aku lagi soalan tu.. aku suke >.<
Btw, apa kaitan muka bulat dengan perlu cari 'kawan'?? hurmm...