Friday, March 23, 2012

I love them..fillah! :D


"Ya Allah..bukan aku mahu merungut atas ujian ini..

Tapi ya Allah.. ku mohon Engkau tabahkan lah hati ku untuk terus kuat..

Hadirkanlah aku seorang teman yang sentiasa ikhlas mendengar..

Seorang yang menenangkan bukan menambahkan lagi beban di hati..

Seorang yang menasihati bukan mengasihani..

Seorang yang boleh dipercayai dan juga mengingatkan aku dikala aku lupa.

ameen.."

Sebelum kaki ini menjejakkan kaki di sini..
Aku berdoa setiap hari supaya mempunyai kawan2 yang baik2..
yang dapat membimbing aku didunia dan akhirat..
dan menyayangi aku keranaMU..

dan..

Doa itu termakbul..

Alhamdulillah..

Cuma.. kadang2 hati ini meragui.

Maafkan aku.

Mungkin aku yang silap..ya, aku sentiasa tak pernah jauh dari kesilapan.

maaf.

"..Kadang2.. kita tak pernah cuba memahami orang yang dekat dengan kita, Tapi kita lebih suka memahami orang yang jauh dengan kita.. hanya dengan gelak ketawa, tak cukup untuk mengikat..ianya cuma mampu mempertahankan tanpa hati yang ikhlas."

I love all my friends... fillah! :')

No comments: