Wednesday, July 7, 2010

rindu zmn skolah rendah....=)

Tengahari tadi aku pegi skola rndh aku dulu2...sk Agama (mis) miri!!
tgh jln2 kat kwsn skola..tgk kantin, toilet, surau..
nothing much changes..~
cumanya toilet msh sma mcm dulu.hehe.
almost each toilet ada balak!!!eew~..
nak salahkn siapa?
skola rndah kn..budak2..
walauapapun aku percaya tindakan dah dibuat..

tgk stp sudut skola tu..teringat ngan zaman kanak2 ku..
t'bayang2 aku berlari2 ngan kawan2..
t'bayang2 tempat yang aku pernah bergaduh ngan seorang lelaki yang aku panggil 'kambing setan'..
n teringat pulak gelaran budak laki bagi kat aku..'Belon'!! hahah~i've no idea why..
teringat pulak hampir setiap hari, akulah orang yang paling lewat balik..

tym pegi surau..aku ajar adik aku amk wuduk..
masa tu terkenang pulak masa aku dan kawan2 berebut2 nak amk wuduk..
dan kat dalam tmpat amk wuduk tu la...
kteorg se-geng wat nama gelaran..
aku=along, ash= angah, peach= achik..izzati=??erm..aku xigt la plak..hee.seb bek dorg xtau blog ni..
sOooo sweeet laa....zmn kanak2..
i really miss that moment!!!
sempat amk pic adik aku n the geng kat surau....
mereka sgt comei!!! rasa cam nk jadi cikgu skola rndah plak..=)





No comments: