Monday, January 17, 2011

'what I think about you'

wee~update..update...
tau tak permainan 'what I think about you' yang menjadi kegilaan di facebook beberapa minggu lepas??
ayatnya berbunyi..
"INBOX me any number between 1and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. So, it will be our secret..shhh~"
He he he.
Aku tak main. Tapi aku ada la..hantar nombor ke beberapa orang kawan aku yang busy main benda ni.

Dan jawapan-jawapan mereka adalah...

1989-u're the most childish girl i ever meet but i luv u for who u are..cuz u bringing d joy and laughter in our group..well,we always make fun of u right but u didn't rake it for granted..thats wat i luv bout u..and lastly,shud i call d police???hahahaha!

wahhhh 4567 - uit!!!!lamak sik dgr cita!ku knl nya towk ms kat matrik gik.adui,alu windu tros dgn KML.hu3.mek duak 1 tutorial jak.H4T29..ceh,ingt juak.geng2 dok belakang eyh kita towk.mcm2 kenangan dolok.mok polah keja kursus english.ingtku gik,nya jd host pakey interview si pes.semangat ada kita practice berlakon tym ya.practice mlm2 dekat dgn MP.sanggup na juak.mcm2 eyh...hehe

417:::heee...ak knl msa kat mtrix dlok.1 miri ngn ak....haha...org nya bait....sgala sempurna..hahahaha.....nektok dh xjumpa..sbb msg2 ikot haluan masing2....hua....ntah bla la kta blh jmpa gik..heee...




Hua hua hua. aku tak reti nak copy directly dari page fb. So, hanya ayat2 yang dapat di copy dan nama-nama pengomen dirahsiakan oke.
Dan begitulah pendapat mereka mengenai aku.........
Begitukah aku?? he he he.
Its up to you! Keadaan persekitaran dan pengaruh orang sekeliling juga boleh mempengaruhi sikap kita kan? ;)

No comments: