Tuesday, December 8, 2009

aKu IngIn mEncIntaImU..by Edcoustic

Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang Kau beri
Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa

Entah mungkin karna ku terlena

Sementara Engkau beri aku kesempatan
berulang kali
Agar aku kembali

Dalam fitrahku sebagai manusia
Untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU


Reff:

Aku ingin mencintaiMU setulusnya,

Sebenar-benar aku cinta

Dalam do’a
Dalam ucapan

Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU
selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi


p/s:saangaat suke diz song!!ayat yg cukup bermakna..jom nyanyi sma2.lagu ada kat teddy bear gedik kat sblh tu \(~_^)/------->>

Cinta yang sebenar, cinta yang hakiki, adalah cinta kepada Allah semata-mata. Semoga kita termasuk dalam golongan yang dicintai-Nya selalu, dunia dan akhirat. Insya-Allah, ameen... =)



No comments: