Wednesday, December 15, 2010

Perginya anak kucing yatim piatu..

Officially ALL DEAD Y_Y
oke, aku gagal membesarkan 4 ekor anak kucing.
banyak rasa dan perasa dah dalam hati ni.
terutama sekali, RASA BERSALAH!
apa lagi sebab aku tengok dan menyaksikan sendiri saat nazak kucing2 tu.
huukhuk~ em..apa2 pun, ajal maut ketentuan Allah..
setiap yang hidup pasti mati kan..
yang penting aku tau, aku dah buat yang terbaik untuk dorg..
dan ini......

hanya tinggal kenangan..
Banyak lagi baki ni, sesiapa yang ingin memiliki susu kucing ini (anjing pun boleh)..
bolehla menghubungi aku. hihi
aku beli kat klinik haiwan dengan harga RM50 sekali dengan botol susu.
Cuma nasihat aku kepada pembaca....
"Berusaha la sebaik mungkin untuk kucing anda, jika anda mengalami keadaan yang sama seperti si penulis"
Mereka pun makhluk Allah, bernyawa..comel pulak tu.
Kalau keadaan seperti ini hadir, lakukanlah dengan ikhlas dengan niat membantu sesama makhluk.
Hidup lama atau tidak, itu kerja Allah.
yang penting selagi hidup, tolonglah jangan abaikan..
Kalau tak sanggup nak jaga, dan anda mempunyai banyak duit..
sila lah hantar ke klinik haiwan =)
Semoga usaha anda mendapat pahala di sisi Allah.
Mana tau, kucing2 itu akan mendoakan anda dan membantu di saat anda dihisab di akhirat sana.
InsyaAllah.. :)


I LOVE CATS!!
(^_^)v





No comments: